Bedankt voor uw deelname aan onze succesvolle eerste webinar over onze nieuwe rol!

Tijdens deze webinar gaven we uitleg rond de nieuwe rol van de organisatie Recip-e, met name “Faciliteren van de digitalisering in de gezondheidszorg”. Dit is een rol die veel breder is dan de digitalisering van de farmaceutische voorschriften en verwijsvoorschriften. 

We gaven ook uitleg rond de Lijst van eProjecten en eOnderwerpen waaraan we gaan werken in het laatste trimester 2025 en in 2026. Tevens hebben we een poll gedaan tijdens de webinar die ons inzicht gaf in wat zorgverleners van het terrein belangrijk vinden voor de digitalisering. De PowerPoint-presentatie kan u hier terugvinden.

Andere artikels